بیت بایت

00110111
بیت بایت
طبقه بندی موضوعی

نام گذاری اندروید N به اندروید Nabaat (نبات)؛ این پیشنهاد ایرانی‌هاست. کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در سال 2016 نیز به کار خود پایان داد و خبر‌های زیاد و متنوعی از آن به گوش رسید. شاید یکی از مهم‌ترین خبرها در طول برگزاری این کنفرانس، اخبار و حواشی جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌ عامل اندروید به نام اندروید N بود.

خیلی‌ها منتظر بودند تا ببینند که نام جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل چه خواهد بود و این غول تکنولوژی بار دیگر از چه واژه‌ی شیرینی برای نسخه‌ی اندروید خود استفاده خواهد کرد؛ اما جالب آنجاست که گوگل در طول برگزاری کنفرانس خود، نامی برای نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود برنگزید و آن را همان اندروید N نامید. منتها همه را غافلگیر کرده و رسما اعلام کرد که قصد دارد تا نامگذاری نسخه‌ی جدید اندروید خود را به کاربرانش واگذار نماید. خبری که می‌تواند بسیار جالب باشد و خلاقیت‌های زیادی را نیز با خود به همراه آورد.

نام گذاری اندروید N به اندروید Nabaat (نبات) این پیشنهاد ایرانی‌هاست

بر همین اساس گوگل وب‌سایتی را معرفی کرده تا کاربران و دوستداران اندروید بتوانند در آن اسامی پیشنهادی خود را اعلام کرده و درنهایت نامی که بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد به‌عنوان سیستم‌عامل بعدی اندروید معرفی خواهد شد.

کار خلاقانه ایست از یکسو درگیر کردن کاربران در این موضوع می‌تواند باعث تعامل هرچه بیشتر کاربر با این کمپانی بزرگ شود و از سویی دیگر مسلما یک خرد جمعی می‌تواند باعث شود که نامی خوشایند برای جدیدترین نسخه‌ی اندروید گوگل فراهم آید.

شاعر بزرگ ما پارسی زبانان جمله‌ی زیبایی گفته است؛ هنر نزد ایرانیان است و بس! از خبر نامگذاری نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید توسط کاربران تنها دو روز می‌گذرد؛ اما همین دو روز کافی بود تا بچه‌های ایران زمین بیکار ننشسته و کمپینی را برای نام گذاری اندروید N به راه اندازند.

کمپینی با نام پیشنهادی اندروید Nabaat (نبات) به جای اندروید N، نام جالبی است از یکسو همچنان روند نامگذاری اندروید با طعم‌های شیرین را حفظ کرده و از یکسو کاملا با گوشت و پوست ما ایرانی‌ها عجین است، اندروید Nabaat (نبات) می‌تواند نام بسیار با مسمایی برای گوگل باشد اگر شما نیز با این نام موافقید فقط کافیست تا به این لینک مراجعه کرده و نام پیشنهادی خود را در آن قرار دهید.این یک کمپین کاملا ایرانی است. ببینیم آیا اندروید بعدی گوگل می‌تواند کام ما ایرانی‌ها را نیز شیرین کند. یادتان نرود که هنر نزد ایرانیان است و بس!

نظرات  (۵)

۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۵ فاروق کریمی زاده
@شاهین: باید با N شروع بشه در نتیجه حلوا نمیتونه باشه. بعد نبات به این خوبی
سایت گوگل اسمو تاییدنمی کنه.چه باید کرد

پاسخ:
ببخشید اشتباه شد باید وارد کنید nabaat
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۰ فاروق کریمی زاده
من زدم نبات اما گفت:

Sorry, something went wrong while trying to submit your suggestion. Please try again later.
نبااااات ؟ این همه شیرینی؟؟حلوا باشه بهتره.
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۵ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی