بیت بایت

00110111
بیت بایت
طبقه بندی موضوعی

هکرها برمی‌گردند؛ Watch Dogs 2 امروز معرفی می‌شود

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ق.ظ
هکرها برمی‌گردند؛ Watch Dogs 2 فردا معرفی می‌شود

در حالی که انتظار داشتیم بازی «سگ‌های نگهبان 2» (Watch Dogs 2) در نمایشگاه E3 2016 معرفی شود، شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) اعلام کرد که این بازی را فردا به شکل رسمی معرفی خواهد کرد. حتی تیزر کوتاهی هم از این بازی منتشر شده که از هم اکنون علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها را هیجان‌زده کرده است.

یوبی سافت بازی سگ‌های نگهبان 2 را فردا معرفی خواهد شد.

یوبی‌سافت اعلام کرد که سگ‌های نگهبان 2 در تاریخ 19 خرداد ماه معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد تریلری هم از آن به همراه جزییات بیشتر منتشر خواهد شد. این بازی دنباله‌ای برای قسمت اول خواهد بود که در سبک Open-World ساخته شده بود و بازی‌کننده‌ها را در دنیای هکرها قرار می‌داد.

البته این بازی در هفته‌ی آینده که نمایشگاه E3 2016 برگزار می‌شود هم حضور پررنگ‌تری خواهد داشت. از قبل مشخص شده بود که این عنوان به جای قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed)‌ راهی بازار می‌شود، به همین دلیل یوبی‌سافت روی Watch Dogs 2 حساب زیادی باز کرده و قصد دارد بازی‌کننده‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این بازی در شهر سانفرانسیسکو در جریان خواهد بود. همچنین احتمال دارد که قهرمان اصلی بازی هم تغییر کند و بازی‌کننده‌ها با یک شخصیت جدید مواجه شوند.

قسمت اول بازی سگ‌های نگهبان برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شده بود و توانست به فروش 4 میلیون نسخه‌ای در هفته‌ی اول دست پیدا کند. همچنین فروش این بازی تا خرداد سال 93 به 8 میلیون نسخه رسید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
left hand

2016

E3

Watch Dogs

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی