هواوی نخستین مرکز تخصصی خدمات پس از فروش خود را افتتاح کرد

شرکت هواوی روز دوشنبه در مراسمی، نخستین مرکز تخصصی خدمات پس از فروش خود را در بازار موبایل ایران افتتاح کرد و شرکت حامی را به عنوان مرجع اصلی برای ارایه تعمیر و خدمات محصولات هواوی در ایران، معرفی کرد.
در مراسم معرفی مرکز خدمات هواوی در ایران که در بازار موبایل برگزار شد، تریستان تنگ، مدیر سرویس هواوی اعلام کرد: «هواوی در عمل به تعهداتش، مشتری را اصلیترین بخش از راهکارهای خود میداند. در این راستا از بزرگترین مرکز خدمات هواوی در بازار موبایل ایران پردهبرداری کنیم. »
در ادامه حمید شاهرخ نیا، مدیر سرویس هواوی در ایران گفت: «عمل به تعهدات برای هواوی به عنوان اصلیترین راهکار برای رضایتمندی مشتری است. ما همیشه به فکر ارائهی سرویسها و خدمات بهتری فراتر از انتظارات مشتریان هستیم.»
وی افزود: «قبلا اعلام کرده بودیم که هواوی سبک جدیدی از خدمات پس از فروش را در ایران بنیان گذاری کرده است، به گونهای که گارانتی هواوی سرویس، به هیچ عنوان به وارد کنندهی خاصی مربوط نمیشود و فقط مربوط به خود هواوی است. اینکه ما مستقیما مسئولیت خدمات پس از فروش را به عهده گرفتهایم، به این معنی نیست که یک شرکت با نام هواوی در داخل کشور ثبت شده است تا خدمات را ارائه دهد، در حال حاضر امکان ارائهی NTP هواوی سرویس را نداریم، بنابراین باید با یک شرکت دیگر همکاری کنیم که هم از نظر فنی دارای توانایی باشد و هم ارتباطی به واردات و فروش محصولات ما نداشته باشد. بر همین اساس پس از بررسیهای انجام شده در کشور، شرکت حامی را به عنوان نمایندهی خدمات پس از فروش هواوی در ایران انتخاب کردیم و به این ترتیب حامی از این پس عهدهدار اجرای تعهدات و قولهایی است که هواوی به مشتریان خود داده است. بنابراین از حامی میخواهیم تا تمام انتظارات و امکانات لازم را فراهم کند تا بتوانیم به تعهداتمان عمل کنیم.»
بر اساس این گزارش، خدمات پس از فروش محصولات هواوی از طریق مراکز سرویس این کمپانی با همکاری شرکت حامی خدمات رایانه و همراه پارت به صورت یکپارچه به مصرف کنندگان ایرانی در کشور ارایه خواهد شد.
علاوه بر افتتاح این شعبه مشتریان محصولات هواوی از این پس از شیوه نوین ارائهی خدمات از در منزل یا محل کار خود نیز بهرمند خواهند شد. این نوع خدمات در حال حاضر تنها در تهران و برای مدلهای P9 و Mate 8 قابل ارائه است و در آینده نزدیک برای سایر مدلها و سایر مناطق کشور نیز در دسترس خواهد بود.
کالاهای هواوی با ۱۸ ماه خدمات پس از فروش و دو هفته گارانتی تعویض به بازار عرضه میشوند. از سوی دیگر آن دسته از گوشیهای هواوی که دارای باتریهای قابل تعویض هستند از ۶ ماه گارانتی تعویض باتری برخوردارند.
بر اساس گزارش مدیران هواوی، حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز "هواوی سرویس" در ایران فقط ۳ روز تعیین شده است. همچنین در صورتی که کالای کاربر با شرایط تعویض مواجه شود، بعد از تایید گزارش فنی مربوط به کالای معیوب، تا ۴۸ ساعت دستگاه جدید جایگزین به در منزل یا محل کار مشتری ارسال خواهد شد.
در ادامه، مرکز خدمات پس از فروش هواوی در بازار موبایل با حضور مدیر دفتر هواوی در ایران، مدیر مارکتینگ هواوی و مدیران خدمات پس از فروش این شرکت به همراه جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.
گفتنی است هواوی سرویس قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی اقدام به افتتاح حداقل ۱۶ مرکز خدمات دیگر کند.
مرکز تماس اختصاصی مشتریان هواوی به شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص تنوع خدمات، جشنوارههای فروش، اصالت گارانتی، آدرس مراکز خدمات، سوالات فنی یا دریافت هرگونه انتقادت و پیشنهادی است.